CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »
There was an error in this gadget
There was an error in this gadget

Thursday, March 17, 2011

ish!!!!geramnyer!!!!!!!!!!!

iiiiieeeee!!!geramnyer!!arinie...kalau check tekanan darah tinggi kat hosp.sah2 kene tahan dalam wad nie...
yerlaaa...ape x nyer....fb arinie meragam...!mengalahkan enjin kete yg rosak...!ish3....
kalau bkk fb dah x ley tutup koz...6ti x ley bkk daa...kalau boley pon...mungkin berjam-jam lah anda sumer kene tunggu!!!haish!!!ape kes nie???nak kate fb akan "ditutup",x tutup-tutup gak.....makin berproblem lagi adelarh!!maybe itulah tanda-tanda FB akn menemui ajalnyer....waaaa!!!!!;'(....
nape nie....???ape kes nie??wahai fb punye tuan...jaganlah ttp fb nie yerk.....kasihanilah kami......
muahahahhahaa :'( ...huhuhu......innalillah hi wainna ilaihi raaajiiun.......
AL-FAtIhah....

Wednesday, March 16, 2011

huf!alhamdulillah~~dah baek demam...

 alhamdulillah!!akhirnya demamku udah pulih...
hehehehe.......x yah g klinik pon....hebat x??hebat kan...
erm.......lamenyer x update blog....x tau nak cakap ape..eh silap...!
x tau nak tul;is ape dalam blog nie........
yang koi taunyer nyer penat je la...
mane x nyer...ckola balek kol 6:30 petang....
pastu cuti nie ader latihan tenis memanjang,...hang out lagi ngan kengkawan sapai demam2.....pastu balek umah dekat kol 6..ish3...anak dara ape la aq nie yer...ceh......
xde la sampai x balek....kuar umah kol 8 pagi sampai kol 12:30(tenis)....pastu kol 2ptg sampai kol 5(hang)hahhaaaha......kol 5 sampai kol 6:30(tenis lagi 1kali)
muahahahahh!!!!PENATNYER!!!!!

Monday, March 14, 2011

lirik-disaat aq mencintai dirimu

lagu neyy daa lama daa ,
tapi aku sukaa dgq ,
haha ~
sdih kodd klau hayati lagu neyy elok-2 ! :'(

Mengapa kau pergi
Mengapa kau pergi
Di saat aku mulai mencintaimu
Berharap engkau jadi kekasih hatiku
Malah kau pergi jauh dari hidupku


Menyendiri lagi
Menyendiri lagi
Di saat kau tinggalkan diriku pergi
Tak pernah ada yang menghiasi hariku
Di saat aku terbangun dari tidurku
Aku inginkan dirimu
Datang dan temui aku
Kan ku katakan padamu
Aku sangat mencintai dirimu
Aku inginkan dirimu
Datang dan temui aku
Kan ku katakan padamu
Aku sangat mencinta

Menyendiri lagi
Menyendiri lagi
Di saat kau tinggalkan diriku pergi
Tak pernah ada yang menghiasi hariku
Di saat aku terbangun dari tidurku

Aku inginkan dirimu
Datang dan temui aku
Kan ku katakan padamu
Aku sangat mencintai dirimu
Aku inginkan dirimu
Datang dan temui aku
Kan ku katakan padamu
Aku sangat mencinta

Semoga engkau kan mengerti
Tentang perasaan ini
Maaf ku telah terbuai
Akan indahnya cinta
Maaf sungguh ku tak bisa
Untuk kembali padamu
Maaf ku telah terbuai
Akan indahnya cinta

Aku inginkan dirimu
Datang dan temui aku
Kan ku katakan padamu
Aku sangat mencintai dirimu
Aku inginkan dirimu
Datang dan temui aku
Kan ku katakan padamu
Aku sangat mencinta

Aku inginkan diri mu
Datang dan temui aku
Kan ku katakan padamu
Aku sangat mencinta
:) :).....

huhuhu~~~




 

Monday, February 21, 2011

first time di smk ahmad

hari ini adalah hari pertama aq menjejakkan kakiku ini di smk ahmad....(3/1/2011)pendaftaran smk ahmad yakni sekoolah yg ce 
merlang,gemilang&terbilang...

selepas pendaftaran,ader orientasi!huhuhuh~~
mase orientasi tu.....adela sorang mamat tu.....name x tau,tp...seram giler aq tengok die..
korang nak tau naper?koz...dax tu pandang aq semacam...
haih!!!!last2...kitorang kapel...
korang nak tau x camne kitorang ley kapel?
x yah citer lah!!
lgpon x penting.......ok lah..cukop untok arinie....
wassalam....

Thursday, January 20, 2011

6ixth Sense - Cinta Matiku Lirik [HD/HQ]

best doe lagu nie!
aq ske sngt lagu nie!!

Friday, January 14, 2011

hihihi~

huhuhu~lame nyer x update blog!
yerla.mane sempat nak on9 nyer.........
balek kolah kol 7..pastu ade omwork lagi...
ish3X.........
herm..arinie x tau nak tulis ape kat dalam nie..........
tolong bagi idea siket!hahaha!!
ok lar....nak tutup!bye!gudnight!

Saturday, January 8, 2011

Maher Zain - Insha Allah | Insya Allah | ماهر زين - إن شاء الله


wey!!korang mesti tau kan lagu ape nie kan?
mestila.....best punye........haha!!